czwartek, 27 lutego 2014

Tylko mnie kochaj - Just Love Me

Witajcie. Czas pędzi szaleńczo do przodu i nagle ocknęłam się, że to prawie koniec lutego, a ja wciąż oficjalnie nie podzieliłam się z Wami radosną nowiną dotyczącą mojej dalszej współpracy ze sklepem Lemoncraft. Dziś w końcu nastał chyba odpowiedni moment, by się tym faktem pochwalić, tym bardziej, że w sklepiku miała  ostatnio miejsce premiera przepięknej romantycznej kolekcji, do zapoznania z którą chciałabym zaprosić Was na firmowego bloga. A poniżej efekt mojego cięcia i ciachania.




Pozdrawiam cieplutko

4 komentarze:

  1. Pięknie, romantycznie, pastelowo. Warstwy, wycinane elementy, button, ramki z masy - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Delikatna, ale romantyczna. Idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska!!! Wszystkie dodatki tak pięknie się razem komponują... i ta precyzja i dokładność, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...