środa, 13 listopada 2013

Mroźnie - Frosty

Takie mroźne karteluchy jako inspiracje dla sklepiku Na Strychu zrobiłam ostatnio. Jestem ciekawa, jaka zima czeka nas w tym roku. Mam nadzieję, że nie dam nam mocno w kość. Jak na razie jestem szczęśliwa, że jesień obchodzi się z nami łaskawie.

I've recently made these frosty cards as my inspiration for Na Strychu shop. I'm wondering what the winter is going to be like this year. So far I'm happy that the autumn is treating us very well.






Do zobaczenia wkrótce
See you soon

6 komentarzy:

  1. Piękna i mroźna Pani Zima w Twoich pracach:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kartki, mroźne, śnieżne i skrzące się. Klimat zimowy w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimę uwielbiam, więc i Twoje kartki bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo zimowe. Baardzo mi się podobają. Lubię takie zestawienia - minimum kolorów. A sama jakoś zawsze uciekam w większą ilość barw, więc tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...