poniedziałek, 25 listopada 2013

Bielutko ze srebrem

Ostatnio miałam przyjemność uczestniczyć w Gdyni w spotkaniu scrapomaniaków. Z radością wzięłam udział w warsztatach make&take organizowanych przez I Kropkę, gdzie zapoznałam się cudnymi tekturkami lokalnego producenta. Niestety praca średnio mi się kleiła i dopiero następnego dnia w domu udało mi się ją dokończyć. A ponieważ na kropkowym blogu ruszyło niedawno tagowe wyzwanie, zgłaszam na nie swoją bielutko-srebrną pracę wykonaną według trzeciej mapki.





Szczegóły udziału w wyzwaniu znajdziecie klikając w poniższy obrazek

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam spokojnej nocy

6 komentarzy:

  1. Piękny jest,gwiazda bajecznie się skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bialutki, delikatniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny... - przywołuje cudny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dziękujemy za udział:)

    No i bardzo się cieszę, że warsztaty się podobały i skusiły do tworzenia już po:D Widzę, że gwiazdka zyskała nowy kolor;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...