piątek, 30 sierpnia 2013

Szarości i róż

Witajcie. Kilka dni temu pokazywałam na blogu Sklepiku na Strychu szybką kartkę wykonaną z nowych papierów Piątek 13. Efekt marny, ale nowa rzeczywistość, w której mój malutki jeszcze do niedawna synek stał się przedszkolakiem, spowodowała, że - paradoksalnie - trudno było mi znaleźć czas na opublikowanie zdjęć również na swoim blogu. Mam nadzieję, że sytuacja wkrótce się unormuje i będę miała czas na scrapowanie, bo obecnie z tym krucho, a i wena jakoś uciekła. Jestem bardzo ciekawa, jak Wy radzicie sobie w okresach rodzinnych reform i rewolucji.




Pozdrawiam cieplutko

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Nie scrapuję zbyt dużo, ale w moim przypadku im dłuższa przerwa, tym gorzej:) Życzę mnóstwo pomysłów i oczywiście czasu na ich realizację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, naprawdę. jak się unormuje, to znajdziesz czas, tylko niech się wszystko ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest :)
    Troszkę odpoczniesz i pomysły wrócą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest delikatna i cudownie romantyczna :)
    A rewolucje domowe są naprawdę wyczerpujące i absorbują dużo czasu, wiem to po sobie...u mnie jeszcze wszystko się normuje :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest śliczna i w ogóle nie widać po efektach Twojej twórczości tych rewolucji ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...