sobota, 20 lipca 2013

Lemonkowo mi... - LEMONCraft

Witajcie. Bardzo lemonkowo mi dzisiaj i mało skromna będę ;) Pochwalę się, że właśnie dołączyłam do wspaniałej ekipy Lemoncraft. Hip Hip Hura! Zajrzyjcie koniecznie tutaj, by zapoznać się, z jakimi twórczymi zdolniachami przyjdzie mi współpracować! Ani Brises serdecznie dziękuję za przyjęcie mnie do grupy projektantów i życzę, by firma rozkwitała z każdym dniem.

Hello. I'm very excited to tell you I'm joining a Lemoncraft Design Team. Hip hip hooray! Please visit the company blog to meet the rest of the wonderful and very creative team. Special thanks to Anna Brises for giving me the chance to be the part of the team.


Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego weekendu.
Have a nice weekend.

7 komentarzy:

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...