niedziela, 17 lipca 2011

Kwiatek w podziękowaniu

Wczoraj nocną porą uparłam się na zrobienie mojego pierwszego kwiatka z tasiemki. Kiedy sprawdziłam skrzynę mailową okazało się, że Scrap Pasja organizuje wyzwanie "Zrób to sama". Czyż to nie wyjątowy zbieg okoliczności? Odłożyłam więc dziś na bok inne zobowiązania scrapowe i zrobiłam kartkę, którą podaruję podczas pobytu w Irlandii dziewczynie ze społeczności Couchsurfing jako wyraz wdzięczności za przygarnięcie mojej rodziny pod swój dach. Dziewczyna pochodzi z Czech i raczej wątpię, że zagląda na mój blog, więc podejmuję ryzyko zamieszczenia zdjęć. Tło bazowe kartki to wymagany element ze sklepu, czyli nutkowy papier z serii "Vintage kolor ziemi". Jako dodatków użyłam kwadratowych kartoników z zaokrąglonymi brzegami, które posłużyły mi również jako szablon zaokrąglający, gdyż nie mogłam zastosować specjalistycznego dziurkacza. Lubię przeszycia, ale tutaj w ruch poszedł cienkopis. Do tego koronka, kilka gałązek dołączonych kiedyś do opakowania prezentu (mam nadzieję, że nie zdyskalifikują mnie, bo traktuję je jako element recyclingowy) oraz kryształki. 





Pozdrawiam serdecznie

5 komentarzy:

  1. Prześliczna! Bardzo udany kwiatek i pięknie zgrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tasiemkowy kwiatek wyszedł Ci mistrzowsko. Piękna kartka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, kwiatek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Kwiatek rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...