niedziela, 26 czerwca 2011

Scrapuszka dwa i jedna kartka

W końcu scrapuszka doczekały się swoich nowych właścicielek. Siostry obchodziły swoje urodziny jakiś czas temu, ale mam nadzieję, że drobiazgi spodobały się. Dodatkowo na zdjęciach sztalugowa - czego niestety nie widać - kartka na 30 urodziny, do której kolorystycznie dopasowywałam jedno z maleństw.





Czuję, że muszę nad jakością zdjęć popracować. Dobrze się składa, bo bratowa męża akurat udziela się w warsztatach fotoraficznych. Może udzieli mi kilka porad? Powyższe prześwietlone zdjęcia robione były tuż zanim przybyły do mnie solenizantki. W sumie to kurs zarządzania czasem również by się przydał...

5 komentarzy:

  1. Skrapuszka są urocze, A kartka super. Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne.
    Jak już te rady otrzymasz to podziel się bo ze mnie jeszcze gorsza fotograficzka.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli rady pomogą, przygotuję ich pełen zestaw dla scraperek :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...