piątek, 25 marca 2011

Wielkanocny Baranek


Tym razem powstał wielkanocny baranek. Posiłkowałam się mapką 107 z Card Patterns. Postanowiłam nawet wystawić swoją pracę. A co mi tam! Do odważnych świat należy. Zdaje sobie sprawę z tego, że do doskonałości wiele moim pracom brakuje, ale mam zapał i chęć do nauki. Do wykonania kartki użyłam papierów o intensywnych barwach, stempelek baranka został pokolorowany kredkami akwarelowymi, całości dopełniają koronka, wstążeczka, kwiatek z materiałowym kratkowanym ćwiekiem oraz maszynowe obszycia (tu trochę przesadziłam, odjęłabym teraz te na żółtej kartce, ale już trudno - jest, jak jest). Teraz myślę, do kogo trafi karteczka na święta.

9 komentarzy:

  1. sooo pretty..LOVE the colors! Thanks for joining us at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is too sweet! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  3. So beautiful, thanks for sharing!
    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje prace są śliczne:) domyślam się że nie mieszkasz w polsce?

    OdpowiedzUsuń
  5. Karolina, komentarze mogą być mylące, lecz jak najbardziej mieszkam w Polsce, 3 lata tułaczki nauczyły mnie, że tylko tu i nigdzie indziej :) pozdrowienia z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Aftеr аll Ι gοt a web sitе from
    whеre I be сaρаble of in fаct taκe vаluable ԁata regаrding mу
    ѕtudy аnԁ knowleԁge.
    My homepage :: Dating

    OdpowiedzUsuń
  7. Insρіrіng quest there. What happenеd аftеr?
    Thаnκѕ!
    My web site woodworkingadvice.net

    OdpowiedzUsuń
  8. Good day! І could have sworn I've been to this site before but after reading through some of the post I realized it's new to me.
    Anyhoω, I'm definitely happy I found it and I'll be boοk-marking anԁ сheсking back often!
    Feel free to surf my webpage : business opportunities

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na pozostawienie komentarza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...